رضايت كامل از خريد ساعت ديواري بهار, عدم پشيماني از خريد ساعت ديواري بهار, عدم نگراني از دريافت ساعت ديواري بهار

مهمترين فروشگاه و جنس و خريد و فروش و قيمت و تبليغ و محصول و استفاده و شركت و بسته بندي و ماندگاري و شكيل و كادو و هديه و ارائه و طراحي و قا ب و روش خريد و زمان تحويل و دريافت و گارانتي و ارسال و سايت و پشتيباني و نمايندگي و پخش و سفارش و مركز خريد و عكس كالا و ابتكار ساعت ديواري نگين دار طرح جردن و محصولي بي نظير و با شكوه و افسون گر و شيك و فوق الاده و مرغوب و پر فروش و با عمر طولاني و بهترين و زيباترين و كم پيدا و مورد پسند و حيرت اور و با ماندگاري طولاني و با استفاده شبانه روزي و با قاب زيبا و استثنايي و عالي و مهم و با اهميت وبا طراحي منحصر و جديد و مدرن و كاملا اورجينال و مطمئن و با تحويل فوري و با تحويل در محل كار و خاص و ارزان قيمت و ويژه و با جنس عالي و با شركت توليد كننده و با تخفيف و با عكس و با ارزش و از فروشگاه معتبر و با گارانتي و با استفاده مناسب و پيشرفته و صد در صد مطمئن ساعت ديواري نگين دار طرح جردن و در اين ساعت زيبا بيش از 270عدد نگين اتريشي استفاده شده است كه در نوع خود بي سابقه مي باشد ساعت ديواري جردن فقط با نام ثبتي جردن داراي اصالت مي باشد و جمله Made in Taiwan روي بدنه ساعت حك شده است كه نشان دهنده اورجينال بودن محصول مي باشد

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

رضايت كامل از خريد ساعت ديواري بهار, عدم پشيماني از خريد ساعت ديواري بهار, عدم نگراني از دريافت ساعت ديواري بهار

۱۶ بازديد
ساعت ديواري بهار
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 45,000  تومان
خريد پستي

خريد ساعت ديواري طرح بهاري

از ديدن ساعتهاي چوبي بزرگ روي ديوار خسته نشده ايد؟ در ساختمان شما چند خانه ساعتي زيبا و متفاوت دارند؟ لطفا كمي متفاوت باشيد .

اين محصول مناسب دكوراسيون فانتزي بوده و بهترين مكان براي نصب آن كنار مبل - بالاي ال سي دي و يا مكاني روبروي ورودي اتاق است.

 

ساعت ديواري طرح بهار از جنس پلكسي گلاس براق ساخته شده است . پلكسي ورقهاي رنگي با ضخامت هاي مختلف هستند كه در ساخت ماكت - وسايل تزئيني و لوكس استفاده مي شوند . اين متريال در دو نوع مات و براق موجودست كه بهترين گزينه براي جلوه دادن به دكور استفاده از پلكسي گلاس براق مي باشد.

 

 

ساعت ديواري بهار 17 عدد شكوفه و دو عدد پروانه دارد . اين قطعات بوسيله چسب فومي روي ديوار نصب مي شوند كه نصب و جداسازي آن صدمه اي به ديوار نمي رساند . تمامي قطعات ساعت قابل جابجاييست . صفحه دايره اي شكل كه در تصوير موتور روي آن نصب شده است اعداد وساعت را نشان مي دهد.

ميتوانيد نوع موتور ساعت را انتخاب نماييد . هر دوموتور ساخت كمپاني QUARTZ تايوان است كه شما مي توانيد اين شناسه را در پشت موتور مشاهده كنيد. ضمن اينكه بخش فلزي نگهدارنده موتور باعث مي شود تا وزن صفحه اصلي روي بخش هاي گرداننده موتور نيافتد و از عمر موتور كم نشود . تفاوت اين دو موتور در چرخش ثانيه شمار مي باشد . ثانيه شمار در موتورهاي روانگرد بصورت پيوسته حركت كرده و بدون توقف مي چرخد كه اين امر سبب مصرف بيشتر باتري نسبت به موتورهاي تيك تاكيست . ثانيه شمار موتورهاي تيك تاكي بصورت پله اي در هر ثانيه مي چرخد و مصرف باتري آن كم است.هر دو موتور داراي گارانتي 3 ساله پديده مي باشند .

- در مورد اتاق پذيرايي فقط در صورتي از سايزهاي يك ونيم - دوبرابر استفاده كنيد كه مساحت اتاق بيشتر از 100 متر مربع باشد ويا در آن دو دست مبل جا شود يا ال سي دي بالاي 39 اينچ در اتاق پذيرايي موجود باشد . درغير اينصورت سقف اتاق پذيرايي بسيار كوتاه جلوه ميكند و ساير اجزاي دكوراسيون مثل مبل - تابلوها و .. . نمايي نخواهند داشت.

 

 

هرجاي ايران كه هستيد اينترنتي خريد كنيد و پستي تحويل بگيريد . براي خريد از گزينه اضافه به سبد خريد استفاده كنيد .

خريد اينترنتي ساعت ديواري طرح بهار با اجزاي پروانه و گلهاي جداشده .

فروش انواع مدل ساعتهاي زيباي ديواري طرح بهار . پديده اولين توليد كننده ساعتهاي ديواري فانتزي در ايران

مدل ساعتهاي جديد پلكسي گلاس با طرحي زيبا وجديد . ساعت ديواري مدرن طرح بهار

خريد پستي ساعتهاي دكوراتيو زيبا سال 2013 طرح بهار .

قيمت اين محصول 45000 تومان

تماس:09904577358

04152236451

اقازاده



قيمت : 45,000  تومان
خريد پستي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.